Projekt marketingové komunikace v sociálním podniku Kvašárna s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingové komunikace v sociálním podniku Kvašárna s.r.o. |
| Autor: |
Petruška, Marek
|
| Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro sociální podnik Kvašárna s.r.o., který se specializuje na výrobu a prodej fermentované zeleniny. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje principům marketingu, marketingové komunikace a situačním analýzám. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu komunikace podniku, deskriptivní analýzu konkurence a kvantitativní výzkum mezi cílovými zákazníky. Na základě zjištěných poznatků je navržen projekt marketingové komunikace včetně akčních plánů a analýzy časových, nákladových a rizikových aspektů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58200
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet