Projekt marketingové komunikace v sociálním podniku Kvašárna s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace v sociálním podniku Kvašárna s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace v sociálním podniku Kvašárna s.r.o.
Autor: Petruška, Marek
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro sociální podnik Kvašárna s.r.o., který se specializuje na výrobu a prodej fermentované zeleniny. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje principům marketingu, marketingové komunikace a situačním analýzám. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu komunikace podniku, deskriptivní analýzu konkurence a kvantitativní výzkum mezi cílovými zákazníky. Na základě zjištěných poznatků je navržen projekt marketingové komunikace včetně akčních plánů a analýzy časových, nákladových a rizikových aspektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58200
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet