Projekt marketingové komunikace v sociálním podniku Kvašárna s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace v sociálním podniku Kvašárna s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Petruška, Marek
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58200
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro sociální podnik Kvašárna s.r.o., který se specializuje na výrobu a prodej fermentované zeleniny. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje principům marketingu, marketingové komunikace a situačním analýzám. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu komunikace podniku, deskriptivní analýzu konkurence a kvantitativní výzkum mezi cílovými zákazníky. Na základě zjištěných poznatků je navržen projekt marketingové komunikace včetně akčních plánů a analýzy časových, nákladových a rizikových aspektů.
dc.format 193
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject fermentovaná zelenina cs
dc.subject sociální podnik cs
dc.subject zdravý životní styl cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject fermented vegetables en
dc.subject social enterprise en
dc.subject healthy lifestyle en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication strategy en
dc.title Projekt marketingové komunikace v sociálním podniku Kvašárna s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Communication Project in Social Enterprise Kvašárna s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sasínková, Martina
dc.date.accepted 2025-06-05
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on designing a marketing communication strategy for the social enterprise Kvašárna s.r.o., which specializes in the production and sale of fermented vegetables. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the principles of marketing, marketing communication, and situational analyses. The practical part includes an analysis of the current state of the company's communication, a descriptive analysis of competitors, and a quantitative survey among target customers. Based on the findings, a marketing communication project is proposed, including action plans and an analysis of time, cost, and risk aspects.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70834
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account