Projekt marketingové komunikace v sociálním podniku Kvašárna s.r.o.
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
| dc.contributor.author |
Petruška, Marek
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:12Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:12Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58200
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro sociální podnik Kvašárna s.r.o., který se specializuje na výrobu a prodej fermentované zeleniny. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje principům marketingu, marketingové komunikace a situačním analýzám. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu komunikace podniku, deskriptivní analýzu konkurence a kvantitativní výzkum mezi cílovými zákazníky. Na základě zjištěných poznatků je navržen projekt marketingové komunikace včetně akčních plánů a analýzy časových, nákladových a rizikových aspektů. |
|
| dc.format |
193 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
fermentovaná zelenina
|
cs |
| dc.subject |
sociální podnik
|
cs |
| dc.subject |
zdravý životní styl
|
cs |
| dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
| dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
fermented vegetables
|
en |
| dc.subject |
social enterprise
|
en |
| dc.subject |
healthy lifestyle
|
en |
| dc.subject |
marketing research
|
en |
| dc.subject |
communication strategy
|
en |
| dc.title |
Projekt marketingové komunikace v sociálním podniku Kvašárna s.r.o. |
|
| dc.title.alternative |
Marketing Communication Project in Social Enterprise Kvašárna s.r.o. |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Sasínková, Martina |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-05 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on designing a marketing communication strategy for the social enterprise Kvašárna s.r.o., which specializes in the production and sale of fermented vegetables. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the principles of marketing, marketing communication, and situational analyses. The practical part includes an analysis of the current state of the company's communication, a descriptive analysis of competitors, and a quantitative survey among target customers. Based on the findings, a marketing communication project is proposed, including action plans and an analysis of time, cost, and risk aspects. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
| dc.identifier.stag |
70834
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-25 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account