Projekt marketingové komunikace Zámku Hošťálkovy
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Projekt marketingové komunikace Zámku Hošťálkovy |
| Author: |
Ťapťuch, David
|
| Advisor: |
Barešová, Petra
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace pro Zámek Hošťálkovy. Cílem práce je zlepšit marketingovou komunikaci zámku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část se dále člení na část analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace. Analytická část zahrnuje zhodnocení současné marketingové komunikace, benchmarking, SWOT a PEST analýzu a dotazníkové šetření. Na základě zjištěných dat je navržen konkrétní projekt rozdělený do pěti akčních plánů. Součástí práce je také časová, nákladová a riziková analýza. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58209
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account