Projekt marketingové komunikace Zámku Hošťálkovy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Zámku Hošťálkovy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Ťapťuch, David
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:13Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:13Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58209
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace pro Zámek Hošťálkovy. Cílem práce je zlepšit marketingovou komunikaci zámku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část se dále člení na část analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace. Analytická část zahrnuje zhodnocení současné marketingové komunikace, benchmarking, SWOT a PEST analýzu a dotazníkové šetření. Na základě zjištěných dat je navržen konkrétní projekt rozdělený do pěti akčních plánů. Součástí práce je také časová, nákladová a riziková analýza.
dc.format 117 s. (202 640 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zámek Hošťálkovy cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject kulturní památka cs
dc.subject akční plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject Hošťálkovy Chateau en
dc.subject marketing communication en
dc.subject cultural heritage site en
dc.subject action plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject visual identity en
dc.subject social media en
dc.subject tourism en
dc.title Projekt marketingové komunikace Zámku Hošťálkovy
dc.title.alternative Marketing Communication Project of Hošťálkovy Chateau
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2025-06-05
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on the design of a marketing communication project for the Hošťálkovy Chateau. The aim of the thesis is to improve the marketing communication of the chateau. The thesis is divided into a theoretical and a practical part, with the practical part further divided into an analytical and a project section. The theoretical part includes a literature review focused on the issue of marketing communication. The analytical part covers an evaluation of the current marketing communication, benchmarking, SWOT and PEST analyses, and a questionnaire survey. Based on the collected data, a specific project is proposed, divided into five action plans. The thesis also includes a time, cost, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70852
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account