Projekt marketingové komunikace Zámku Hošťálkovy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Zámku Hošťálkovy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace Zámku Hošťálkovy
Autor: Ťapťuch, David
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace pro Zámek Hošťálkovy. Cílem práce je zlepšit marketingovou komunikaci zámku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část se dále člení na část analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace. Analytická část zahrnuje zhodnocení současné marketingové komunikace, benchmarking, SWOT a PEST analýzu a dotazníkové šetření. Na základě zjištěných dat je navržen konkrétní projekt rozdělený do pěti akčních plánů. Součástí práce je také časová, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58209
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet