Projekt marketingové komunikace Zámku Hošťálkovy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Zámku Hošťálkovy |
| Autor: |
Ťapťuch, David
|
| Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace pro Zámek Hošťálkovy. Cílem práce je zlepšit marketingovou komunikaci zámku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část se dále člení na část analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace. Analytická část zahrnuje zhodnocení současné marketingové komunikace, benchmarking, SWOT a PEST analýzu a dotazníkové šetření. Na základě zjištěných dat je navržen konkrétní projekt rozdělený do pěti akčních plánů. Součástí práce je také časová, nákladová a riziková analýza. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58209
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet