Projekt založení vlastního podnikatelského subjektu - podnikatelský plán
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Projekt založení vlastního podnikatelského subjektu - podnikatelský plán |
| Author: |
Vodička, Michael
|
| Advisor: |
Novák, Petr
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá založením vlastního podnikatelského subjektu v oblasti venkovní reklamy. Cílem práce je vytvořit podnikatelský plán, který bude sloužit jako výchozí bod pro reálné uvedení podniku na trh. Teoretická část se věnuje základům podnikání, tvorbě podnikatelského plánu, marketingu a analýze podnikatelského prostředí. V praktické části jsou využity analytické nástroje jako PEST, SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Na základě těchto analýz je následně sestaven podnikatelský plán, který je v závěru práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58216
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account