Projekt založení vlastního podnikatelského subjektu - podnikatelský plán

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt založení vlastního podnikatelského subjektu - podnikatelský plán

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Petr
dc.contributor.author Vodička, Michael
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:13Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:13Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58216
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá založením vlastního podnikatelského subjektu v oblasti venkovní reklamy. Cílem práce je vytvořit podnikatelský plán, který bude sloužit jako výchozí bod pro reálné uvedení podniku na trh. Teoretická část se věnuje základům podnikání, tvorbě podnikatelského plánu, marketingu a analýze podnikatelského prostředí. V praktické části jsou využity analytické nástroje jako PEST, SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Na základě těchto analýz je následně sestaven podnikatelský plán, který je v závěru práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 104 s. (147 746 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject venkovní reklama cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject podnikatelské prostředí cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject business plan en
dc.subject outdoor advertising en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject business environment en
dc.subject competition en
dc.title Projekt založení vlastního podnikatelského subjektu - podnikatelský plán
dc.title.alternative Project of Establishing a own Business Entity - Business Plan
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2025-06-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the establishment of an own business entity in the field of outdoor advertising. The aim of the thesis is to create a business plan that serves as a starting point for the actual market launch of the business. The theoretical part focuses on the fundamentals of entrepreneurship, the creation of a business plan, marketing, and the analysis of the business environment. In the practical part, analytical tools such as PEST analysis, SWOT analysis, and Porter's Five Forces model are used. Based on these analyses, a business plan is subsequently created, which is subjected to cost, time, and risk analysis at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70862
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account