Projekt založení vlastního podnikatelského subjektu - podnikatelský plán
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt založení vlastního podnikatelského subjektu - podnikatelský plán |
| Autor: |
Vodička, Michael
|
| Vedoucí: |
Novák, Petr
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá založením vlastního podnikatelského subjektu v oblasti venkovní reklamy. Cílem práce je vytvořit podnikatelský plán, který bude sloužit jako výchozí bod pro reálné uvedení podniku na trh. Teoretická část se věnuje základům podnikání, tvorbě podnikatelského plánu, marketingu a analýze podnikatelského prostředí. V praktické části jsou využity analytické nástroje jako PEST, SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Na základě těchto analýz je následně sestaven podnikatelský plán, který je v závěru práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58216
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet