Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Author: Zaťková, Monika
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem teoretické části je zpracovat literární rešerši v oblasti marketingové komunikace a formulovat teoretická východiska, která slouží jako základ pro praktickou část práce. Cílem praktické části je zhodnotit makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí společnosti, analyzovat její marketingovou komunikaci a na základě zjištění navrhnout konkrétní projekt. Analytická část využívá situační analýzy, dotazníkové šetření a osobní rozhovor. Projekt se skládá ze sedmi akčních plánů zaměřených na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti a je doplněn o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58236
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account