Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Zaťková, Monika
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:14Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:14Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58236
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem teoretické části je zpracovat literární rešerši v oblasti marketingové komunikace a formulovat teoretická východiska, která slouží jako základ pro praktickou část práce. Cílem praktické části je zhodnotit makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí společnosti, analyzovat její marketingovou komunikaci a na základě zjištění navrhnout konkrétní projekt. Analytická část využívá situační analýzy, dotazníkové šetření a osobní rozhovor. Projekt se skládá ze sedmi akčních plánů zaměřených na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti a je doplněn o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
dc.format 129 s. (170 234 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject projekt cs
dc.subject akční plán cs
dc.subject pražírna kávy cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject situational analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject project en
dc.subject action plan en
dc.subject coffee roastery en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project to Improve the Current State of Marketing Communication in a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2025-06-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on improving the marketing communication of a selected company. The aim of the theoretical part is to conduct a literature review in the field of marketing communication and to formulate the theoretical framework that serves as a basis for the practical part of the thesis. The objective of the practical part is to evaluate the macro- , meso-, and micro-environment of the company, analyse its marketing communication, and propose a specific project based on the findings. The analytical section uses situational analyses, a questionnaire survey, and a personal interview. The project consists of seven action plans aimed at improving the company's marketing communication and is supplemented by a time, cost, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70888
dc.date.submitted 2025-04-17


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet