Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit minimální záznam
| dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
| dc.contributor.author |
Zaťková, Monika
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:14Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:14Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58236
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem teoretické části je zpracovat literární rešerši v oblasti marketingové komunikace a formulovat teoretická východiska, která slouží jako základ pro praktickou část práce. Cílem praktické části je zhodnotit makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí společnosti, analyzovat její marketingovou komunikaci a na základě zjištění navrhnout konkrétní projekt. Analytická část využívá situační analýzy, dotazníkové šetření a osobní rozhovor. Projekt se skládá ze sedmi akčních plánů zaměřených na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti a je doplněn o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. |
|
| dc.format |
129 s. (170 234 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
situační analýza
|
cs |
| dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
| dc.subject |
projekt
|
cs |
| dc.subject |
akční plán
|
cs |
| dc.subject |
pražírna kávy
|
cs |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
situational analysis
|
en |
| dc.subject |
marketing research
|
en |
| dc.subject |
project
|
en |
| dc.subject |
action plan
|
en |
| dc.subject |
coffee roastery
|
en |
| dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
| dc.title.alternative |
Project to Improve the Current State of Marketing Communication in a Selected Company |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-03 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on improving the marketing communication of a selected company. The aim of the theoretical part is to conduct a literature review in the field of marketing communication and to formulate the theoretical framework that serves as a basis for the practical part of the thesis. The objective of the practical part is to evaluate the macro- , meso-, and micro-environment of the company, analyse its marketing communication, and propose a specific project based on the findings. The analytical section uses situational analyses, a questionnaire survey, and a personal interview. The project consists of seven action plans aimed at improving the company's marketing communication and is supplemented by a time, cost, and risk analysis. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
| dc.identifier.stag |
70888
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-17 |
|
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam