Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
| Autor: |
Zaťková, Monika
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem teoretické části je zpracovat literární rešerši v oblasti marketingové komunikace a formulovat teoretická východiska, která slouží jako základ pro praktickou část práce. Cílem praktické části je zhodnotit makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí společnosti, analyzovat její marketingovou komunikaci a na základě zjištění navrhnout konkrétní projekt. Analytická část využívá situační analýzy, dotazníkové šetření a osobní rozhovor. Projekt se skládá ze sedmi akčních plánů zaměřených na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti a je doplněn o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58236
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet