Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Author: Bolech, Jan
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu na zlepšení marketingové komunikace fitness centra Eurogym Olomouc. Cílem je posílení značky v online prostředí a efektivnější oslovení cílových skupin pomocí moderních nástrojů digitální komunikace. Práce vychází z analytické části, která zahrnovala SWOT analýzu, rozbor marketingového mixu a rozhovor s provozním ředitelem. V návrhové části jsou popsána konkrétní opatření, včetně zavedení komunikace na TikToku, rebrandingu vizuální identity, spuštění věrnostního programu, rozesílání newsletterů a optimalizace sociálních sítí. Součástí je i časová, nákladová a riziková analýza a návrh měření efektivity. Projekt přináší konkrétní a realizovatelná doporučení pro zlepšení komunikace s klienty a posílení postavení značky na konkurenčním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58243
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account