Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Bolech, Jan
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:14Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:14Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58243
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu na zlepšení marketingové komunikace fitness centra Eurogym Olomouc. Cílem je posílení značky v online prostředí a efektivnější oslovení cílových skupin pomocí moderních nástrojů digitální komunikace. Práce vychází z analytické části, která zahrnovala SWOT analýzu, rozbor marketingového mixu a rozhovor s provozním ředitelem. V návrhové části jsou popsána konkrétní opatření, včetně zavedení komunikace na TikToku, rebrandingu vizuální identity, spuštění věrnostního programu, rozesílání newsletterů a optimalizace sociálních sítí. Součástí je i časová, nákladová a riziková analýza a návrh měření efektivity. Projekt přináší konkrétní a realizovatelná doporučení pro zlepšení komunikace s klienty a posílení postavení značky na konkurenčním trhu.
dc.format 90 s. (138 699 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject fitness centrum cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject projekt cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject fitness center en
dc.subject marketing mix en
dc.subject digital marketing en
dc.subject project en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
dc.title.alternative Project of Improving Marketing Communication Channel of a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2025-06-03
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with a project proposal aimed at improving the marketing communication of the fitness center Eurogym Olomouc. The main goal is to strengthen the brand's presence in the online environment and to better reach target audiences using modern digital communication tools. The analytical part includes a SWOT analysis, marketing mix evaluation, and a structured interview with the operations director. The proposal section introduces specific actions such as launching a TikTok presence, visual identity rebranding, implementing a loyalty program, sending newsletters, and optimizing social media communication. The project also involves time, cost, and risk analysis, along with suggested methods for measuring effectiveness. The result is a set of practical and applicable recommendations for enhancing customer communication and improving the brand's competitive position.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70895
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account