Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Autor: Bolech, Jan
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu na zlepšení marketingové komunikace fitness centra Eurogym Olomouc. Cílem je posílení značky v online prostředí a efektivnější oslovení cílových skupin pomocí moderních nástrojů digitální komunikace. Práce vychází z analytické části, která zahrnovala SWOT analýzu, rozbor marketingového mixu a rozhovor s provozním ředitelem. V návrhové části jsou popsána konkrétní opatření, včetně zavedení komunikace na TikToku, rebrandingu vizuální identity, spuštění věrnostního programu, rozesílání newsletterů a optimalizace sociálních sítí. Součástí je i časová, nákladová a riziková analýza a návrh měření efektivity. Projekt přináší konkrétní a realizovatelná doporučení pro zlepšení komunikace s klienty a posílení postavení značky na konkurenčním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58243
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet