Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy |
| Autor: |
Bolech, Jan
|
| Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu na zlepšení marketingové komunikace fitness centra Eurogym Olomouc. Cílem je posílení značky v online prostředí a efektivnější oslovení cílových skupin pomocí moderních nástrojů digitální komunikace. Práce vychází z analytické části, která zahrnovala SWOT analýzu, rozbor marketingového mixu a rozhovor s provozním ředitelem. V návrhové části jsou popsána konkrétní opatření, včetně zavedení komunikace na TikToku, rebrandingu vizuální identity, spuštění věrnostního programu, rozesílání newsletterů a optimalizace sociálních sítí. Součástí je i časová, nákladová a riziková analýza a návrh měření efektivity. Projekt přináší konkrétní a realizovatelná doporučení pro zlepšení komunikace s klienty a posílení postavení značky na konkurenčním trhu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58243
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet