Design a marketing mobilní aplikace pro turisty
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Design a marketing mobilní aplikace pro turisty |
| Autor: |
Kasterková, Nikol
|
| Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro turisty a její marketingovou strategií se zaměřením na oblast cestovního ruchu. Cílem bylo vytvořit návrh digitálního řešení, který zlepší zážitek z cestování a zároveň definuje efektivní přístup k jeho propagaci. Práce kombinuje teoretická východiska z oblasti marketingu, digitálních nástrojů a uživatelského designu s praktickým návrhem aplikace, který vychází z potřeb cílové skupiny. Výsledkem je marketingově orientovaný návrh produktu, jenž může sloužit jako inspirace pro podobné projekty v oblasti digitálního turismu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58245
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet