Posouzení vhodnosti učebních textů pro výuku předmětu ekonomika na SŠP a VOŠ Zlín

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Posouzení vhodnosti učebních textů pro výuku předmětu ekonomika na SŠP a VOŠ Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Krajňanská, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:08:49Z
dc.date.available 2010-07-13T13:08:49Z
dc.date.issued 2006-06-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/582
dc.description.abstract Cílem práce je posoudit vhodnost vybrané učebnice pro výuku ekonomických předmětů ve SŠP a VOŠ ve Zlíně. Teoretická část práce je věnována vysvětlení faktorů ovlivňujících využití učebnice při prezentaci učiva a při řízení a organizaci učení a vyučování. V analytické části je provedeno měření didaktické vybavenosti učebnice metodou J. Průchy a měření obtížnosti textu komplexní mírou obtížnosti (Nestlerová-Průcha-Pluskal). Dále je uvedeno hodnocení žáků a vyučujících, kteří s učebnicí pracují při výuce odborných ekonomických předmětů na střední škole. cs
dc.format 52 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 695222 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject učebnice cs
dc.subject didaktická vybavenost učebnic cs
dc.subject obtížnost textu cs
dc.subject hodnocení učebnic cs
dc.subject komplexní míra obtížniosti textu cs
dc.subject textbook en
dc.subject didactic facility of textbooks en
dc.subject difficulty of the text en
dc.subject evaluation of textbooks en
dc.subject complex rate of difficulty en
dc.title Posouzení vhodnosti učebních textů pro výuku předmětu ekonomika na SŠP a VOŠ Zlín cs
dc.title.alternative Judgement of suitability of instructional texts for teaching economics at Secondary Business and Higher Business School in Zlín en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kavanová, Alica
dc.date.accepted 2006-06-29
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to judge suitability of the chosen textbook for classes of economic subjects at Secondary Business School and Higher Business School in Zlín. The theoretical part of the thesis is dedicated to explanation of factors that influence exploitation of the textbook during the presentation of the subject matter and during the organisation of les-sons. In the analytical part the measurement of didactic facilities of the textbook is done by the method of J. Průcha and the measurement of the difficulty of the text by the complex rate of difficulty (Nestlerová-Průcha-Pluskal). Then there is the evaluation of students and teachers who work with the textbook during special economic subjects at the secondary school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline Specialization in pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 4308
dc.date.assigned 2006-03-10
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
krajňanská_2006_bp.pdfBlocked 678.9Kb PDF View/Open
krajňanská_2006_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
krajňanská_2006_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account