Projekt využití mobilního telefonu pro vybrané formy marketingové komunikace v síti Vodafone CZ
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Žert, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T15:04:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:23Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5831
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá využitím mobilního telefonu pro marketingovou komunikaci. V teoretické části je z dosud dostupných zdrojů zpracován přehled současných forem mobilního marke-tingu. Následuje detailní analýza vybraných forem m-marketingu užívaných na českém trhu a především pak v síti Vodafone CZ. Na základě výsledků analýzy jsou doporučena rozší-ření stávajícího stavu. Pozornost je věnována potenciálnímu využití mobilního telefonu pro marketingový výzkum Doporučená opatření jsou pak podrobena analýze rizik a nákladů. |
cs |
dc.format |
89 s. |
cs |
dc.format.extent |
1420365 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010 |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
mobilní telefon
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
m-marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama v mobilním telefonu
|
cs |
dc.subject |
Vodafone
|
cs |
dc.subject |
mobilní trh České republiky
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
mobile phone
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
m-marketing
|
en |
dc.subject |
mobile advertising
|
en |
dc.subject |
Vodafone
|
en |
dc.subject |
Czech mobile phone market
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.title |
Projekt využití mobilního telefonu pro vybrané formy marketingové komunikace v síti Vodafone CZ |
cs |
dc.title.alternative |
Project of using mobile phone for chosen forms of marketing communication in Vodafone CZ network |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hamáčková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2008-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation focuses on using mobile phones in the course of marketing communication. The theoretical part contains a review of current forms of mobile marketing. The review is followed by a detailed analysis of forms of m-marketing used on the Czech market, particularly by the Vodafone CZ company. This analysis represents the basis of possible recommendations related to extending the current development within the field - particular attention is paid to the usage of mobile phones in the process within the scope of market research. These recommendations are then analyzed in relation to risks and possible costs. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8969
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam