Zavádění čárových kódů na pracovišti výstupu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavádění čárových kódů na pracovišti výstupu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tvrdoň, Leo
dc.contributor.author Sollárová, Simona
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:22Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:22Z
dc.date.issued 2024-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58444
dc.description.abstract Diplomová práce je podkladem pro implementaci čárových kódů ve firmě Altech, spol. s r.o. V práci je popsán současný stav vychystávání zakázek na pracovišti výstupu, jsou analyzovány reklamace a kategorizovány prostřednictvím analýzy ABC do jednotlivých skupin. ABC analýzu doplňuje Paretův diagram, který vyobrazuje oblasti s nejvyšším počtem reklamací a pomáhá určit, na které oblasti zaměřit vhodná nápravná opatření. V neposlední řadě je vypracován návrh implementace čárových kódů do problematické oblasti tak, aby došlo ke snížení zákaznických reklamací a zvýšení zákaznické spokojenosti s výrobky a službami, které firma Altech, spol. s r.o. poskytuje. Cílem je zvýšení efektivity, snížení chybovosti i reklamací na minimum a zvýšení kvality poskytovaných služeb.
dc.format 79
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject čárový kód cs
dc.subject Altech cs
dc.subject spol. s r.o. cs
dc.subject pracoviště cs
dc.subject zavádění cs
dc.subject reklamace cs
dc.subject zákaznické objednávky cs
dc.subject expedice cs
dc.subject barcode en
dc.subject Altech en
dc.subject Ltd. en
dc.subject workplace en
dc.subject implementation en
dc.subject complaints en
dc.subject customer orders en
dc.subject dispatch en
dc.title Zavádění čárových kódů na pracovišti výstupu
dc.title.alternative The Implementation of Barcodes at the Output Workplace
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Peterek, Kamil
dc.date.accepted 2025-05-28
dc.description.abstract-translated The thesis is the basis for the implementation of barcodes in the company Altech, Ltd. The thesis describes the current state of order picking and categorizes them into different groups through ABC analysis. The ABC analysis is complemented by a Pareto diagram, which depicts the areas with the highest number of complaints and helps to determine which areas to target for appropriate corrective action. Finally, a proposal is developed to implement barcodes in the problem area to reduce customer complaints and increase customer satisfaction with the products and services provided by Altech, Ltd. The aim is to increase efficiency, reduce errors and complaints to a minimum and increase the quality of services provided.
dc.description.department Ústav logistiky
dc.thesis.degree-discipline Bezpečnost logistických systémů cs
dc.thesis.degree-discipline Security of Logistic Systems en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Bezpečnost společnosti cs
dc.identifier.stag 71192
dc.date.submitted 2025-04-09


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account