Zavádění čárových kódů na pracovišti výstupu
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Tvrdoň, Leo
|
|
| dc.contributor.author |
Sollárová, Simona
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:22Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:22Z |
|
| dc.date.issued |
2024-12-02 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58444
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce je podkladem pro implementaci čárových kódů ve firmě Altech, spol. s r.o. V práci je popsán současný stav vychystávání zakázek na pracovišti výstupu, jsou analyzovány reklamace a kategorizovány prostřednictvím analýzy ABC do jednotlivých skupin. ABC analýzu doplňuje Paretův diagram, který vyobrazuje oblasti s nejvyšším počtem reklamací a pomáhá určit, na které oblasti zaměřit vhodná nápravná opatření. V neposlední řadě je vypracován návrh implementace čárových kódů do problematické oblasti tak, aby došlo ke snížení zákaznických reklamací a zvýšení zákaznické spokojenosti s výrobky a službami, které firma Altech, spol. s r.o. poskytuje. Cílem je zvýšení efektivity, snížení chybovosti i reklamací na minimum a zvýšení kvality poskytovaných služeb. |
|
| dc.format |
79 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
čárový kód
|
cs |
| dc.subject |
Altech
|
cs |
| dc.subject |
spol. s r.o.
|
cs |
| dc.subject |
pracoviště
|
cs |
| dc.subject |
zavádění
|
cs |
| dc.subject |
reklamace
|
cs |
| dc.subject |
zákaznické objednávky
|
cs |
| dc.subject |
expedice
|
cs |
| dc.subject |
barcode
|
en |
| dc.subject |
Altech
|
en |
| dc.subject |
Ltd.
|
en |
| dc.subject |
workplace
|
en |
| dc.subject |
implementation
|
en |
| dc.subject |
complaints
|
en |
| dc.subject |
customer orders
|
en |
| dc.subject |
dispatch
|
en |
| dc.title |
Zavádění čárových kódů na pracovišti výstupu |
|
| dc.title.alternative |
The Implementation of Barcodes at the Output Workplace |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Peterek, Kamil |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-28 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The thesis is the basis for the implementation of barcodes in the company Altech, Ltd. The thesis describes the current state of order picking and categorizes them into different groups through ABC analysis. The ABC analysis is complemented by a Pareto diagram, which depicts the areas with the highest number of complaints and helps to determine which areas to target for appropriate corrective action. Finally, a proposal is developed to implement barcodes in the problem area to reduce customer complaints and increase customer satisfaction with the products and services provided by Altech, Ltd. The aim is to increase efficiency, reduce errors and complaints to a minimum and increase the quality of services provided. |
|
| dc.description.department |
Ústav logistiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Bezpečnost logistických systémů |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Security of Logistic Systems |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Bezpečnost společnosti |
cs |
| dc.identifier.stag |
71192
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-09 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account