Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Ivoš
dc.contributor.author Ticháček, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-16T15:16:05Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5858
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Unipro spol. s r.o. a na tomto podkladě vypracovat soubor doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické část se věnuji problematice úlohy marketingu v moderní firmě, obecné spokojenosti zákazníků, marketingovému výzkumu a Event marketingu. V analytické, navazující části bakalářské práce, přibližuji profil společnosti Unipro spol. s r.o. a především se zabývám výzkumem spokojenosti zákazníků prostřednictvím strukturovaného dotazníku. V závěru práce uvádím doporučení jako podklad pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o. cs
dc.format 53 s., 3 s. obr. příloha cs
dc.format.extent 1015754 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Analyses of customer's satisfaction of Unipro Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2008-01-23
dc.date.vskp-available 2037-12-07
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor's work is to analysis customer's satisfaction of Unipro Ltd. and suggests the ways for increasing customer's satisfaction. In the theoretical part I engage of marketing in modern firm, common customer's satisfaction, marketing research and Event marketing. In the practical part I describe the company Unipro Ltd. and occupy of customer's satisfaction research by means structural questionnaire. In conclusion I present the recommendations for customer satisfaction increases. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7413
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
ticháček_2008_bp.pdfBlocked 991.9Kb PDF View/Open
ticháček_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
ticháček_2008_op.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account