An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dujka, Petr
dc.contributor.author Bula, Ondřej
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:33Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:33Z
dc.date.issued 2025-01-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58650
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou příspěvků na sociálních sítích společností Estée Lauder, Lounge Underwear, Every Man Jack a Politix během tématických měsíců, konkrétně Movemberu a měsíce boje proti rakovině prsu. Práce porovnává propagační aktivity jednotlivých společností, při zmíněných měsících a sleduje, jak tyto společnosti používají zmíněné měsíce pro propagaci svých produktů, zvýšení povědomí o těchto měsících a získávání financí na dobrou věc, a jaké typy příspěvků v jakém množství publikují. Výsledky zdůrazňují rozmanitost přístupů značek k tematickým kampaním na sociálních sítích a různé způsoby, jakými společnosti integrují komerční cíle s poselstvím zaměřeným na dobročinné účely.
dc.format 78 s. (82 921)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Estée Lauder cs
dc.subject Lounge Underwear cs
dc.subject Every Man Jack cs
dc.subject Politix cs
dc.subject Movember cs
dc.subject měsíc boje proti rakovině prsu cs
dc.subject Social Media en
dc.subject Marketing en
dc.subject Estée Lauder en
dc.subject Lounge Underwear en
dc.subject Every Man Jack en
dc.subject Politix en
dc.subject Movember en
dc.subject Breast Cancer Awareness Month en
dc.title An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies
dc.title.alternative An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fafílek, Michael
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the analysis of social media posts published by Estée Lauder, Lounge Underwear, Every Man Jack, and Politix during two awareness months - Breast Cancer Awareness Month and Movember. The thesis compares the promotional activities of these companies throughout the mentioned campaigns and examines how they use these themed months to promote their products, raise awareness, and support fundraising efforts for a good cause, and what types and quantities of posts they publish. The results highlight the diversity of brand approaches to themed social media campaigns and the different ways companies integrate commercial goals with cause-related messaging.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 71443
dc.date.submitted 2025-04-30


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account