| dc.contributor.advisor |
Dujka, Petr
|
|
| dc.contributor.author |
Bula, Ondřej
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:33Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:33Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-02 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58650
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou příspěvků na sociálních sítích společností Estée Lauder, Lounge Underwear, Every Man Jack a Politix během tématických měsíců, konkrétně Movemberu a měsíce boje proti rakovině prsu. Práce porovnává propagační aktivity jednotlivých společností, při zmíněných měsících a sleduje, jak tyto společnosti používají zmíněné měsíce pro propagaci svých produktů, zvýšení povědomí o těchto měsících a získávání financí na dobrou věc, a jaké typy příspěvků v jakém množství publikují. Výsledky zdůrazňují rozmanitost přístupů značek k tematickým kampaním na sociálních sítích a různé způsoby, jakými společnosti integrují komerční cíle s poselstvím zaměřeným na dobročinné účely. |
|
| dc.format |
78 s. (82 921) |
|
| dc.language.iso |
en |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
Estée Lauder
|
cs |
| dc.subject |
Lounge Underwear
|
cs |
| dc.subject |
Every Man Jack
|
cs |
| dc.subject |
Politix
|
cs |
| dc.subject |
Movember
|
cs |
| dc.subject |
měsíc boje proti rakovině prsu
|
cs |
| dc.subject |
Social Media
|
en |
| dc.subject |
Marketing
|
en |
| dc.subject |
Estée Lauder
|
en |
| dc.subject |
Lounge Underwear
|
en |
| dc.subject |
Every Man Jack
|
en |
| dc.subject |
Politix
|
en |
| dc.subject |
Movember
|
en |
| dc.subject |
Breast Cancer Awareness Month
|
en |
| dc.title |
An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies |
|
| dc.title.alternative |
An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Fafílek, Michael |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-09 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on the analysis of social media posts published by Estée Lauder, Lounge Underwear, Every Man Jack, and Politix during two awareness months - Breast Cancer Awareness Month and Movember. The thesis compares the promotional activities of these companies throughout the mentioned campaigns and examines how they use these themed months to promote their products, raise awareness, and support fundraising efforts for a good cause, and what types and quantities of posts they publish. The results highlight the diversity of brand approaches to themed social media campaigns and the different ways companies integrate commercial goals with cause-related messaging. |
|
| dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
English for Business Administration |
en |
| dc.identifier.stag |
71443
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-30 |
|