Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice |
| Autor: |
Bazala, Marek
|
| Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci příspěvkové organizace Středisko volného času Ivančice, která je ve městě velmi důležitá a podílí se na kulturním dění již 41 let. Cílem práce je analyzovat současnou komunikaci organizace, a to jak v online, tak i v off-line prostředí, identifikovat využívané komunikační kanály a zhodnotit je. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy z oblasti příspěvkových organizací, marketingu, marketingové komunikace a online marketingu. Praktická část analyzuje aktuální komunikaci organizace napříč využívanými komunikačními kanály a dále pomocí kombinace kvalitativních rozhovorů se zaměstnanci organizace a kvantitativního dotazníkového šetření mezi respondenty z řad veřejnosti. V závěru praktické části jsou definovány výstupy z obou výzkumů a formulovány návrhy pro zlepšení a doporučení. Projektová část navrhuje komunikační kampaň, která má za cíl sběr autentických referencí od zákazníků organizace, popisuje možnosti využití sesbíraných referencí, definuje možná rizika a stanovuje rozpočet pro kampaň. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58795
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet