Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Autor: Bazala, Marek
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci příspěvkové organizace Středisko volného času Ivančice, která je ve městě velmi důležitá a podílí se na kulturním dění již 41 let. Cílem práce je analyzovat současnou komunikaci organizace, a to jak v online, tak i v off-line prostředí, identifikovat využívané komunikační kanály a zhodnotit je. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy z oblasti příspěvkových organizací, marketingu, marketingové komunikace a online marketingu. Praktická část analyzuje aktuální komunikaci organizace napříč využívanými komunikačními kanály a dále pomocí kombinace kvalitativních rozhovorů se zaměstnanci organizace a kvantitativního dotazníkového šetření mezi respondenty z řad veřejnosti. V závěru praktické části jsou definovány výstupy z obou výzkumů a formulovány návrhy pro zlepšení a doporučení. Projektová část navrhuje komunikační kampaň, která má za cíl sběr autentických referencí od zákazníků organizace, popisuje možnosti využití sesbíraných referencí, definuje možná rizika a stanovuje rozpočet pro kampaň.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58795
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet