Influencer marketing v mezigeneračním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing v mezigeneračním prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Influencer marketing v mezigeneračním prostředí
Author: Bubáková, Eliška
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se věnuje tématu influencer marketingu v mezigeneračním prostředí. Práce je obsahově rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část se zabývá pojmy z oblastí influencer marketingu, marketingových kampaní a spotřebitelského chování v návaznosti na generace a specifické trhy. Tyto pojmy pomohou s porozuměním praktické a projektové části práce. V praktické části práce je nejprve provedena deskripce trhu a následně jsou zde analyzovány a interpretovány výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření. Na základě výzkumů jsou zodpovězeny výzkumné otázky a vytvořena projektová část této práce. Účelem práce je, aby díky návrhu kampaně v projektové části měly firmy s novodobými menstruačními pomůckami šanci oslovit starší generaci spotřebitelek, díky čemuž získají nové potenciální zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58799
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account