Influencer marketing v mezigeneračním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing v mezigeneračním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Bubáková, Eliška
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58799
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje tématu influencer marketingu v mezigeneračním prostředí. Práce je obsahově rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část se zabývá pojmy z oblastí influencer marketingu, marketingových kampaní a spotřebitelského chování v návaznosti na generace a specifické trhy. Tyto pojmy pomohou s porozuměním praktické a projektové části práce. V praktické části práce je nejprve provedena deskripce trhu a následně jsou zde analyzovány a interpretovány výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření. Na základě výzkumů jsou zodpovězeny výzkumné otázky a vytvořena projektová část této práce. Účelem práce je, aby díky návrhu kampaně v projektové části měly firmy s novodobými menstruačními pomůckami šanci oslovit starší generaci spotřebitelek, díky čemuž získají nové potenciální zákazníky.
dc.format 93 s. (147 397 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer cs
dc.subject generace cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject menstruační pomůcky cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject menstruace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject online cs
dc.subject trh cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject influencer en
dc.subject generation en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject menstrual aids en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject menstruation en
dc.subject marketing en
dc.subject campaign en
dc.subject online en
dc.subject market en
dc.subject social media en
dc.title Influencer marketing v mezigeneračním prostředí
dc.title.alternative Influencer Marketing in an Intergenerational Background
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the topic of influencer marketing in an intergenerational background. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. The theoretical part deals with the concepts of influencer marketing, marketing campaigns and consumer behaviour in relation to generations and specific markets. These concepts will help with the understanding of the practical and project part of the thesis. In the practical part of the thesis, first a market description is made and then the results of the quantitative and qualitative research are analysed and interpreted. Based on the research, the research questions are answered and the project part of this thesis is developed. The purpose of this thesis is that by designing the campaign in the project part, the new menstrual products companies will have a chance to reach the older generation of female consumers, thus gaining new potential customers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71678
dc.date.submitted 2025-04-07


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account