Influencer marketing v mezigeneračním prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Influencer marketing v mezigeneračním prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Influencer marketing v mezigeneračním prostředí
Autor: Bubáková, Eliška
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje tématu influencer marketingu v mezigeneračním prostředí. Práce je obsahově rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část se zabývá pojmy z oblastí influencer marketingu, marketingových kampaní a spotřebitelského chování v návaznosti na generace a specifické trhy. Tyto pojmy pomohou s porozuměním praktické a projektové části práce. V praktické části práce je nejprve provedena deskripce trhu a následně jsou zde analyzovány a interpretovány výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření. Na základě výzkumů jsou zodpovězeny výzkumné otázky a vytvořena projektová část této práce. Účelem práce je, aby díky návrhu kampaně v projektové části měly firmy s novodobými menstruačními pomůckami šanci oslovit starší generaci spotřebitelek, díky čemuž získají nové potenciální zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58799
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet