Influencer marketing v mezigeneračním prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Influencer marketing v mezigeneračním prostředí |
| Autor: |
Bubáková, Eliška
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje tématu influencer marketingu v mezigeneračním prostředí. Práce je obsahově rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část se zabývá pojmy z oblastí influencer marketingu, marketingových kampaní a spotřebitelského chování v návaznosti na generace a specifické trhy. Tyto pojmy pomohou s porozuměním praktické a projektové části práce. V praktické části práce je nejprve provedena deskripce trhu a následně jsou zde analyzovány a interpretovány výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření. Na základě výzkumů jsou zodpovězeny výzkumné otázky a vytvořena projektová část této práce. Účelem práce je, aby díky návrhu kampaně v projektové části měly firmy s novodobými menstruačními pomůckami šanci oslovit starší generaci spotřebitelek, díky čemuž získají nové potenciální zákazníky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58799
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet