Návrh komunikační strategie zvolené firmy
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Návrh komunikační strategie zvolené firmy |
| Author: |
Capková, Aneta
|
| Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na téma marketingových komunikací a komunikačních strategií firmy. Interpretuje informace této problematiky podložené odbornou literaturou. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část řeší pojmy spojené s tématem práce. V části praktické je vyhotovena analýza společně s vyhodnocením zjištěných dat získaných z dotazníkového šetření. Všechny tyto informace jsou následně použity pro tvorbu části projektové, kde je vytvořen návrh nové komunikační strategie firmy. Tento návrh přináší řešení pro efektivnější komunikaci a zlepšení image společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58800
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account