Návrh komunikační strategie zvolené firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie zvolené firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Capková, Aneta
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58800
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na téma marketingových komunikací a komunikačních strategií firmy. Interpretuje informace této problematiky podložené odbornou literaturou. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část řeší pojmy spojené s tématem práce. V části praktické je vyhotovena analýza společně s vyhodnocením zjištěných dat získaných z dotazníkového šetření. Všechny tyto informace jsou následně použity pro tvorbu části projektové, kde je vytvořen návrh nové komunikační strategie firmy. Tento návrh přináší řešení pro efektivnější komunikaci a zlepšení image společnosti.
dc.format 70 s. (110 451 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.title Návrh komunikační strategie zvolené firmy
dc.title.alternative Design of the Chosen Company's communication Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the topic of marketing communications and communication strategies of the company. It interprets information on this issue supported by professional literature. The work is divided into three parts. The theoretical part addresses the concepts associated with the topic of the work. In the practical part, an analysis is made together with the evaluation of the data obtained from the questionnaire survey. All this information is subsequently used to create the project part, where a proposal for a new communication strategy of the company is created. This proposal brings solutions for more effective communication and improvement of the company's image.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71679
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account