Návrh komunikační strategie zvolené firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh komunikační strategie zvolené firmy |
| Autor: |
Capková, Aneta
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na téma marketingových komunikací a komunikačních strategií firmy. Interpretuje informace této problematiky podložené odbornou literaturou. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část řeší pojmy spojené s tématem práce. V části praktické je vyhotovena analýza společně s vyhodnocením zjištěných dat získaných z dotazníkového šetření. Všechny tyto informace jsou následně použity pro tvorbu části projektové, kde je vytvořen návrh nové komunikační strategie firmy. Tento návrh přináší řešení pro efektivnější komunikaci a zlepšení image společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58800
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet