Návrh komunikační strategie zvolené firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie zvolené firmy

Show full item record

No preview available
Title: Návrh komunikační strategie zvolené firmy
Author: Capková, Aneta
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na téma marketingových komunikací a komunikačních strategií firmy. Interpretuje informace této problematiky podložené odbornou literaturou. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část řeší pojmy spojené s tématem práce. V části praktické je vyhotovena analýza společně s vyhodnocením zjištěných dat získaných z dotazníkového šetření. Všechny tyto informace jsou následně použity pro tvorbu části projektové, kde je vytvořen návrh nové komunikační strategie firmy. Tento návrh přináší řešení pro efektivnější komunikaci a zlepšení image společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58800
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account