Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce

Show full item record

No preview available
Title: Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce
Author: Dětská, Vendula
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se zabývá navržením komunikační strategie pro nově vznikající firmu Rekonstrukce do měsíce. Tato nově vznikající firma je dceřinou společností Chytré kuchyně. Teoretická část této práce definuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, dále se práce zabývá aktuálními trendy z této oblasti. V první části jsou dále definovány charakteristické rysy trhu s rekonstrukcemi interiérů. Praktická část práce je tvořena analýzami makro a mikro prostředí s využitím PESTE analýzy, Porterovy analýzy pěti sil, které jsou následně shrnuty SWOT analýzou. Pomocí těchto analýz jsou identifikovány konkurenční výhody a pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu jsou zjišťovány preference stávajících a potenciálních zákazníků. Projektová část pak obsahuje komplexní návrh komunikační strategie. Tento návrh zahrnuje korporátní identitu, segmentaci cílových skupin, výběr komunikačních kanálů, implementační plán, rozpočet a systém měření efektivity. Výsledný návrh komunikační strategie je postaven na třech hlavních konkurenčních výhodách firmy, což je rychlost realizace, komplexnost služeb a možnost náhradního ubytování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58801
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account