Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
| dc.contributor.author |
Dětská, Vendula
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58801
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá navržením komunikační strategie pro nově vznikající firmu Rekonstrukce do měsíce. Tato nově vznikající firma je dceřinou společností Chytré kuchyně. Teoretická část této práce definuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, dále se práce zabývá aktuálními trendy z této oblasti. V první části jsou dále definovány charakteristické rysy trhu s rekonstrukcemi interiérů. Praktická část práce je tvořena analýzami makro a mikro prostředí s využitím PESTE analýzy, Porterovy analýzy pěti sil, které jsou následně shrnuty SWOT analýzou. Pomocí těchto analýz jsou identifikovány konkurenční výhody a pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu jsou zjišťovány preference stávajících a potenciálních zákazníků. Projektová část pak obsahuje komplexní návrh komunikační strategie. Tento návrh zahrnuje korporátní identitu, segmentaci cílových skupin, výběr komunikačních kanálů, implementační plán, rozpočet a systém měření efektivity. Výsledný návrh komunikační strategie je postaven na třech hlavních konkurenčních výhodách firmy, což je rychlost realizace, komplexnost služeb a možnost náhradního ubytování. |
|
| dc.format |
126 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
rekonstrukce interiérů
|
cs |
| dc.subject |
identita značky
|
cs |
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
| dc.subject |
communication strategy
|
en |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
interior renovation
|
en |
| dc.subject |
brand identity
|
en |
| dc.subject |
social networks
|
en |
| dc.subject |
competitive advantage
|
en |
| dc.title |
Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce |
|
| dc.title.alternative |
Design of Communication Strategy for Company: Rekonstrukce do měsíce |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the design of a communication strategy for the newly emerging company Rekonstrukce do měsíce. This emerging firm is a subsidiary of Smart Kitchens. The theoretical part of this thesis defines important concepts in the field of marketing communication, and the thesis also discusses current trends in this field. The first part further defines the characteristics of the interior renovation market. The practical part of the thesis consists of analyses of macro and micro environment using PESTE analysis, Porter's five forces analysis, which are then summarized by SWOT analysis. Using these analyses, competitive advantages are identified and the preferences of existing and potential customers are identified through quantitative and qualitative research. The project part then contains a comprehensive proposal for a communication strategy. This proposal includes the corporate identity, target group segmentation, selection of communication channels, implementation plan, budget and effectiveness measurement system. The resulting communication strategy proposal is built on the three main competitive advantages of the company, which are speed of implementation, comprehensiveness of services and the possibility of alternative accommodation. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71680
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account