Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Dětská, Vendula
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58801
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá navržením komunikační strategie pro nově vznikající firmu Rekonstrukce do měsíce. Tato nově vznikající firma je dceřinou společností Chytré kuchyně. Teoretická část této práce definuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, dále se práce zabývá aktuálními trendy z této oblasti. V první části jsou dále definovány charakteristické rysy trhu s rekonstrukcemi interiérů. Praktická část práce je tvořena analýzami makro a mikro prostředí s využitím PESTE analýzy, Porterovy analýzy pěti sil, které jsou následně shrnuty SWOT analýzou. Pomocí těchto analýz jsou identifikovány konkurenční výhody a pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu jsou zjišťovány preference stávajících a potenciálních zákazníků. Projektová část pak obsahuje komplexní návrh komunikační strategie. Tento návrh zahrnuje korporátní identitu, segmentaci cílových skupin, výběr komunikačních kanálů, implementační plán, rozpočet a systém měření efektivity. Výsledný návrh komunikační strategie je postaven na třech hlavních konkurenčních výhodách firmy, což je rychlost realizace, komplexnost služeb a možnost náhradního ubytování.
dc.format 126
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketing cs
dc.subject rekonstrukce interiérů cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing en
dc.subject interior renovation en
dc.subject brand identity en
dc.subject social networks en
dc.subject competitive advantage en
dc.title Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce
dc.title.alternative Design of Communication Strategy for Company: Rekonstrukce do měsíce
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the design of a communication strategy for the newly emerging company Rekonstrukce do měsíce. This emerging firm is a subsidiary of Smart Kitchens. The theoretical part of this thesis defines important concepts in the field of marketing communication, and the thesis also discusses current trends in this field. The first part further defines the characteristics of the interior renovation market. The practical part of the thesis consists of analyses of macro and micro environment using PESTE analysis, Porter's five forces analysis, which are then summarized by SWOT analysis. Using these analyses, competitive advantages are identified and the preferences of existing and potential customers are identified through quantitative and qualitative research. The project part then contains a comprehensive proposal for a communication strategy. This proposal includes the corporate identity, target group segmentation, selection of communication channels, implementation plan, budget and effectiveness measurement system. The resulting communication strategy proposal is built on the three main competitive advantages of the company, which are speed of implementation, comprehensiveness of services and the possibility of alternative accommodation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71680
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account