Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce
Autor: Dětská, Vendula
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá navržením komunikační strategie pro nově vznikající firmu Rekonstrukce do měsíce. Tato nově vznikající firma je dceřinou společností Chytré kuchyně. Teoretická část této práce definuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, dále se práce zabývá aktuálními trendy z této oblasti. V první části jsou dále definovány charakteristické rysy trhu s rekonstrukcemi interiérů. Praktická část práce je tvořena analýzami makro a mikro prostředí s využitím PESTE analýzy, Porterovy analýzy pěti sil, které jsou následně shrnuty SWOT analýzou. Pomocí těchto analýz jsou identifikovány konkurenční výhody a pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu jsou zjišťovány preference stávajících a potenciálních zákazníků. Projektová část pak obsahuje komplexní návrh komunikační strategie. Tento návrh zahrnuje korporátní identitu, segmentaci cílových skupin, výběr komunikačních kanálů, implementační plán, rozpočet a systém měření efektivity. Výsledný návrh komunikační strategie je postaven na třech hlavních konkurenčních výhodách firmy, což je rychlost realizace, komplexnost služeb a možnost náhradního ubytování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58801
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet