Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh komunikační strategie pro firmu: Rekonstrukce do měsíce |
| Autor: |
Dětská, Vendula
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá navržením komunikační strategie pro nově vznikající firmu Rekonstrukce do měsíce. Tato nově vznikající firma je dceřinou společností Chytré kuchyně. Teoretická část této práce definuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, dále se práce zabývá aktuálními trendy z této oblasti. V první části jsou dále definovány charakteristické rysy trhu s rekonstrukcemi interiérů. Praktická část práce je tvořena analýzami makro a mikro prostředí s využitím PESTE analýzy, Porterovy analýzy pěti sil, které jsou následně shrnuty SWOT analýzou. Pomocí těchto analýz jsou identifikovány konkurenční výhody a pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu jsou zjišťovány preference stávajících a potenciálních zákazníků. Projektová část pak obsahuje komplexní návrh komunikační strategie. Tento návrh zahrnuje korporátní identitu, segmentaci cílových skupin, výběr komunikačních kanálů, implementační plán, rozpočet a systém měření efektivity. Výsledný návrh komunikační strategie je postaven na třech hlavních konkurenčních výhodách firmy, což je rychlost realizace, komplexnost služeb a možnost náhradního ubytování. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58801
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet