Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce |
| Author: |
Filipcová, Michaela
|
| Advisor: |
Benyahya, Petra
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na zvyšování povědomí o značce TVARG prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram. První část práce se věnuje teoretickým východiskům, přičemž zahrnuje problematiku internetového marketingu, sociálních sítí, měřitelnosti efektivity na sociálních sítích a marketingovým trendům v gastronomii. Výzkumná část přibližuje současnou komunikaci značky, porovnává ji s vybranými konkurenty a prezentuje výsledky rozhovoru s ředitelem společnosti i dotazníkového šetření. Projektová část navrhuje konkrétní opatření ke zlepšení obsahu, vizuální identity a strategie na sociálních sítích s cílem zvýšit povědomí o značce. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58803
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account