Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce
Author: Filipcová, Michaela
Advisor: Benyahya, Petra
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na zvyšování povědomí o značce TVARG prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram. První část práce se věnuje teoretickým východiskům, přičemž zahrnuje problematiku internetového marketingu, sociálních sítí, měřitelnosti efektivity na sociálních sítích a marketingovým trendům v gastronomii. Výzkumná část přibližuje současnou komunikaci značky, porovnává ji s vybranými konkurenty a prezentuje výsledky rozhovoru s ředitelem společnosti i dotazníkového šetření. Projektová část navrhuje konkrétní opatření ke zlepšení obsahu, vizuální identity a strategie na sociálních sítích s cílem zvýšit povědomí o značce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58803
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account