Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Benyahya, Petra
|
|
| dc.contributor.author |
Filipcová, Michaela
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58803
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na zvyšování povědomí o značce TVARG prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram. První část práce se věnuje teoretickým východiskům, přičemž zahrnuje problematiku internetového marketingu, sociálních sítí, měřitelnosti efektivity na sociálních sítích a marketingovým trendům v gastronomii. Výzkumná část přibližuje současnou komunikaci značky, porovnává ji s vybranými konkurenty a prezentuje výsledky rozhovoru s ředitelem společnosti i dotazníkového šetření. Projektová část navrhuje konkrétní opatření ke zlepšení obsahu, vizuální identity a strategie na sociálních sítích s cílem zvýšit povědomí o značce. |
|
| dc.format |
132 s. (141 533 znaků). |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
Facebook
|
cs |
| dc.subject |
Instagram
|
cs |
| dc.subject |
komunikace
|
cs |
| dc.subject |
značka
|
cs |
| dc.subject |
social networks
|
en |
| dc.subject |
Facebook
|
en |
| dc.subject |
Instagram
|
en |
| dc.subject |
communication
|
en |
| dc.subject |
brand
|
en |
| dc.title |
Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce |
|
| dc.title.alternative |
The Project of Using the Social Networks Instagram and Facebook to Build a Brand Awareness |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on increasing brand awareness of the brand TVARG through the social networks Facebook and Instagram. The first part of the thesis is dedicated to the theoretical background, covering the issues of internet marketing, social networks, measurability of effectiveness on social networks and marketing trends in gastronomy. The research part presents the current brand communication, compares it with selected competitors and presents the results of the interview with the company director and the questionnaire survey. The project part proposes specific measures to improve content, visual identity and social media strategy in order to increase brand awareness. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71682
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account