Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Benyahya, Petra
dc.contributor.author Filipcová, Michaela
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58803
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na zvyšování povědomí o značce TVARG prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram. První část práce se věnuje teoretickým východiskům, přičemž zahrnuje problematiku internetového marketingu, sociálních sítí, měřitelnosti efektivity na sociálních sítích a marketingovým trendům v gastronomii. Výzkumná část přibližuje současnou komunikaci značky, porovnává ji s vybranými konkurenty a prezentuje výsledky rozhovoru s ředitelem společnosti i dotazníkového šetření. Projektová část navrhuje konkrétní opatření ke zlepšení obsahu, vizuální identity a strategie na sociálních sítích s cílem zvýšit povědomí o značce.
dc.format 132 s. (141 533 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject communication en
dc.subject brand en
dc.title Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce
dc.title.alternative The Project of Using the Social Networks Instagram and Facebook to Build a Brand Awareness
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on increasing brand awareness of the brand TVARG through the social networks Facebook and Instagram. The first part of the thesis is dedicated to the theoretical background, covering the issues of internet marketing, social networks, measurability of effectiveness on social networks and marketing trends in gastronomy. The research part presents the current brand communication, compares it with selected competitors and presents the results of the interview with the company director and the questionnaire survey. The project part proposes specific measures to improve content, visual identity and social media strategy in order to increase brand awareness.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71682
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account