Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí Instagram a Facebook k budování povědomí o značce
Autor: Filipcová, Michaela
Vedoucí: Benyahya, Petra
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na zvyšování povědomí o značce TVARG prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram. První část práce se věnuje teoretickým východiskům, přičemž zahrnuje problematiku internetového marketingu, sociálních sítí, měřitelnosti efektivity na sociálních sítích a marketingovým trendům v gastronomii. Výzkumná část přibližuje současnou komunikaci značky, porovnává ji s vybranými konkurenty a prezentuje výsledky rozhovoru s ředitelem společnosti i dotazníkového šetření. Projektová část navrhuje konkrétní opatření ke zlepšení obsahu, vizuální identity a strategie na sociálních sítích s cílem zvýšit povědomí o značce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58803
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet