Komunikace Majálesu UTB 2026
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Komunikace Majálesu UTB 2026 |
| Autor: |
Kasardová, Michaela
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem optimalizované marketingové komunikace pro Majáles UTB 2026. Cílem je zhodnotit efektivitu komunikace ročníku 2024 a na základě výzkumu navrhnout novou strategii. K objasnění problému jsou využity kvantitativní dotazníkové šetření a kvalitativní polostrukturované rozhovory se studenty UTB. Výsledky ukazují potřebu větší interaktivity na sociálních sítích, silnější vizuální identity a efektivnějšího využití komunikačních kanálů. V projektové části je navržena komplexní komunikační kampaň pro ročník 2026, včetně vizuálního stylu, návrhu sdělení, marketingových nástrojů a časového plánu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58808
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet