Postoje generace Z ke greenwashingu v módním průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje generace Z ke greenwashingu v módním průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Kowalczyková, Wiktoria
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58809
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na greenwashing v módním průmyslu a jeho vnímání generací Z, s důrazem na spotřebitelské chování a postoje k udržitelné módě. Teoretická část rozšiřuje předchozí výzkum a zahrnuje aktuální informace o módním průmyslu, udržitelnosti, fast fa-shion a second hand trhu. Výzkumná část kombinuje dotazník a rozhovory s deseti zástupci generace Z, což poskytuje jak kvantitativní, tak kvalitativní pohled na jejich nákupní zvyklos-ti. V projektové části byla vybrána česká udržitelná módní značka, pro kterou byl navržen marketingový plán reflektující zjištění z výzkumu.
dc.format 109 (165 234 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject módní průmysl cs
dc.subject greenwashing cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject udržitelná móda cs
dc.subject fast fashion cs
dc.subject slow fashion cs
dc.subject se-cond hand cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject fashion industry en
dc.subject greenwashing en
dc.subject generation Z en
dc.subject sustainable fashion en
dc.subject fast fashion en
dc.subject slow fa-shion en
dc.subject second hand en
dc.subject consumer behaviour en
dc.title Postoje generace Z ke greenwashingu v módním průmyslu
dc.title.alternative Generation Z's Attitude Towards Greenwashing in the Fashion Industry
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on greenwashing in the fashion industry and its perception by Generation Z, with an emphasis on consumer behaviour and attitudes towards sustainable fashion. The theoretical part extends previous research and includes current information on fashion industry, sustainability, fast fashion and the second hand market. The research part combines questionnaires and interviews with ten representatives of Generation Z, providing both quantitative and qualitative insights into their shopping habits. In the project part, a Czech sustainable fashion brand was selected for which a marketing plan reflecting the re-search findings was designed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71690
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account