Online komunikace značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online komunikace značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online komunikace značky
Autor: Kupková, Monika
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na návrh optimalizované online komunikace pro značku ABC. Cílem práce je provést analýzu aktuálního stavu online komunikace společnosti a vytvořit strategii pro zlepšení její přítomnosti a efektivity na sociálních médiích a webu. První část práce poskytuje teoretický rámec pro pochopení marketingové komunikace a online marketingu, včetně klíčových pojmů a nástrojů používaných v této oblasti. V praktické části jsou představeny výsledky výzkumu, na jejichž základě je v projektové části formulován konkrétní návrh online komunikace. Tento návrh identifikuje vhodné nástroje a postupy, které mohou přispět k dosažení stanovených cílů, a zahrnuje doporučení pro jejich efektivní implementaci. Výsledkem této práce je ucelený plán online komunikace, který má potenciál zvýšit viditelnost a atraktivitu společnosti ABC, posílit její konkurenceschopnost a stabilizovat její dlouhodobý růst na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58813
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet