Komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně |
| Author: |
Minářová, Michaela
|
| Advisor: |
Káčerková, Eliška
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně, přičemž se zaměřuje na digitální komunikační strategii. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, marketingovou strategií a detailně rozpracovává oblast digitálního marketingu. Závěrečná kapitola teoretické část se soustředí na metodologii práce, včetně stanoveného cíle, použitých výzkumných metod a formulace výzkumných otázek. V praktické části je představení samotné jazykové školy a interpretace získaných dat z kvalitativních rozhovorů. Projektová část pak nabízí návrh nové komunikační strategie, který vychází z výsledků výzkumu a poznatků z teoretické části. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58818
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account