Komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
| dc.contributor.author |
Minářová, Michaela
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58818
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně, přičemž se zaměřuje na digitální komunikační strategii. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, marketingovou strategií a detailně rozpracovává oblast digitálního marketingu. Závěrečná kapitola teoretické část se soustředí na metodologii práce, včetně stanoveného cíle, použitých výzkumných metod a formulace výzkumných otázek. V praktické části je představení samotné jazykové školy a interpretace získaných dat z kvalitativních rozhovorů. Projektová část pak nabízí návrh nové komunikační strategie, který vychází z výsledků výzkumu a poznatků z teoretické části. |
|
| dc.format |
103 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
| dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
| dc.subject |
jazyková škola
|
cs |
| dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
| dc.subject |
communication strategy
|
en |
| dc.subject |
service marketing
|
en |
| dc.subject |
language school
|
en |
| dc.subject |
digital marketing
|
en |
| dc.title |
Komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně |
|
| dc.title.alternative |
Communication Strategy of the Language School in Zlín |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is devoted to the creation of a communication strategy for a language school in Zlín, focusing on digital communication strategy. The theoretical part deals with the marketing of services, marketing strategy and elaborates in detail the area of digital marketing. The final chapter of the theoretical part focuses on the methodology of the thesis, including the stated aim, the research methods used and the formulation of the research questions. The practical part presents the language school itself and the interpretation of the data obtained from the qualitative interviews. The project part then offers a proposal for a new communication strategy based on the research results and findings from the theoretical part. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71701
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-09 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account