Komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Minářová, Michaela
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58818
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně, přičemž se zaměřuje na digitální komunikační strategii. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, marketingovou strategií a detailně rozpracovává oblast digitálního marketingu. Závěrečná kapitola teoretické část se soustředí na metodologii práce, včetně stanoveného cíle, použitých výzkumných metod a formulace výzkumných otázek. V praktické části je představení samotné jazykové školy a interpretace získaných dat z kvalitativních rozhovorů. Projektová část pak nabízí návrh nové komunikační strategie, který vychází z výsledků výzkumu a poznatků z teoretické části.
dc.format 103
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject jazyková škola cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject service marketing en
dc.subject language school en
dc.subject digital marketing en
dc.title Komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně
dc.title.alternative Communication Strategy of the Language School in Zlín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is devoted to the creation of a communication strategy for a language school in Zlín, focusing on digital communication strategy. The theoretical part deals with the marketing of services, marketing strategy and elaborates in detail the area of digital marketing. The final chapter of the theoretical part focuses on the methodology of the thesis, including the stated aim, the research methods used and the formulation of the research questions. The practical part presents the language school itself and the interpretation of the data obtained from the qualitative interviews. The project part then offers a proposal for a new communication strategy based on the research results and findings from the theoretical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71701
dc.date.submitted 2025-04-09


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account