Komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně |
| Autor: |
Minářová, Michaela
|
| Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační strategie jazykové školy ve Zlíně, přičemž se zaměřuje na digitální komunikační strategii. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, marketingovou strategií a detailně rozpracovává oblast digitálního marketingu. Závěrečná kapitola teoretické část se soustředí na metodologii práce, včetně stanoveného cíle, použitých výzkumných metod a formulace výzkumných otázek. V praktické části je představení samotné jazykové školy a interpretace získaných dat z kvalitativních rozhovorů. Projektová část pak nabízí návrh nové komunikační strategie, který vychází z výsledků výzkumu a poznatků z teoretické části. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58818
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet