Marketingová komunikace značky Český granát

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace značky Český granát

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace značky Český granát
Author: Omastová, Anežka
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Český granát, která představuje významnou součást českého kulturního dědictví a tradiční šperkařské výroby. Cílem práce bylo analyzovat současnou komunikaci značky z pohledu zákazníka a navrhnout konkrétní kroky pro její modernizaci. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy spojené s marketingem luxusních značek, vizuální identitou, emocionálním brandingem a významem storytellingu, tvoří tak základní rámec pro hodnocení komunikační strategie značky Český granát. Praktická část byla realizována formou kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Z výsledků vyplynulo, že značka je vnímána jako tradiční a kvalitní, ale její prezentace působí zastarale a neodpovídá očekáváním mladší generace. Projektová část nabízí konkrétní návrhy, jak zefektivnit komunikaci značky prostřednictvím vizuální identity, emocionálního příběhu a moderních kanálů. Práce vychází z externí analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58819
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account