Marketingová komunikace značky Český granát
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Marketingová komunikace značky Český granát |
| Author: |
Omastová, Anežka
|
| Advisor: |
Dolínková, Olga
|
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Český granát, která představuje významnou součást českého kulturního dědictví a tradiční šperkařské výroby. Cílem práce bylo analyzovat současnou komunikaci značky z pohledu zákazníka a navrhnout konkrétní kroky pro její modernizaci. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy spojené s marketingem luxusních značek, vizuální identitou, emocionálním brandingem a významem storytellingu, tvoří tak základní rámec pro hodnocení komunikační strategie značky Český granát. Praktická část byla realizována formou kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Z výsledků vyplynulo, že značka je vnímána jako tradiční a kvalitní, ale její prezentace působí zastarale a neodpovídá očekáváním mladší generace. Projektová část nabízí konkrétní návrhy, jak zefektivnit komunikaci značky prostřednictvím vizuální identity, emocionálního příběhu a moderních kanálů. Práce vychází z externí analýzy. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58819
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account