Komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie
Author: Palčíková, Natálie
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, komunikaci se spotřebiteli, brand management, spotřebitelské chováním a v poslední řadě specifikuje trh s drogerií v České republice. Po teoretické části přichází praktická část, která navazuje na témata a rozšiřuje práci o charakteristiku značky Drogerie Pro Doma, jejího e-shopu a analyzuje dosavadní komunikaci na sociálních sítích. V této části je proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a vytvořena Porterova analýza a analýza konkurenční rivality prodejců drogerie ve Zlínském kraji. Závěrem práce je projektová část, která navazuje na předešlé dvě části práce a je zde navrhnuta komunikační kampaň pro značku Drogerie Pro Doma, která je postavena na základě zjištěných informací v celé diplomové práci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58820
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account