Komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
| dc.contributor.author |
Palčíková, Natálie
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58820
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, komunikaci se spotřebiteli, brand management, spotřebitelské chováním a v poslední řadě specifikuje trh s drogerií v České republice. Po teoretické části přichází praktická část, která navazuje na témata a rozšiřuje práci o charakteristiku značky Drogerie Pro Doma, jejího e-shopu a analyzuje dosavadní komunikaci na sociálních sítích. V této části je proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a vytvořena Porterova analýza a analýza konkurenční rivality prodejců drogerie ve Zlínském kraji. Závěrem práce je projektová část, která navazuje na předešlé dvě části práce a je zde navrhnuta komunikační kampaň pro značku Drogerie Pro Doma, která je postavena na základě zjištěných informací v celé diplomové práci. |
|
| dc.format |
126 s. (156 601 znaků), 42 s |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
značka
|
cs |
| dc.subject |
komunikace
|
cs |
| dc.subject |
reklama
|
cs |
| dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
| dc.subject |
drogerie
|
cs |
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
brand
|
en |
| dc.subject |
communication
|
en |
| dc.subject |
advertising
|
en |
| dc.subject |
consumer behavior
|
en |
| dc.subject |
drugstore
|
en |
| dc.subject |
social media
|
en |
| dc.title |
Komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie |
|
| dc.title.alternative |
Brand Communication Strategy Focused on Selling Drugstore Products |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the topic of the communication strategy of a brand specializing in the sale of drugstore products. The theoretical part describes marketing communication, communication with consumers, brand management, consumer behaviour and last but not least it specifies the drugstore market in the Czech Republic. Following the theoretical part, the practical section builds on these topics and expands the research by characterizing the Drogerie Pro Doma brand, its e-shop, and analyzing its current communication on social media. This section includes quantitative research conducted through a questionnaire survey and features a Porter's analysis and an analysis of competitive rivalry among drugstore retailers in the Zlín region. The final part of the thesis is the project section, which builds upon the previous two parts and presents a communication campaign proposal for the Drogerie Pro Doma brand. This campaign is designed based on the insights gathered throughout the thesis. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71704
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-07 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account