Komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Palčíková, Natálie
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58820
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, komunikaci se spotřebiteli, brand management, spotřebitelské chováním a v poslední řadě specifikuje trh s drogerií v České republice. Po teoretické části přichází praktická část, která navazuje na témata a rozšiřuje práci o charakteristiku značky Drogerie Pro Doma, jejího e-shopu a analyzuje dosavadní komunikaci na sociálních sítích. V této části je proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a vytvořena Porterova analýza a analýza konkurenční rivality prodejců drogerie ve Zlínském kraji. Závěrem práce je projektová část, která navazuje na předešlé dvě části práce a je zde navrhnuta komunikační kampaň pro značku Drogerie Pro Doma, která je postavena na základě zjištěných informací v celé diplomové práci.
dc.format 126 s. (156 601 znaků), 42 s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject drogerie cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject brand en
dc.subject communication en
dc.subject advertising en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject drugstore en
dc.subject social media en
dc.title Komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie
dc.title.alternative Brand Communication Strategy Focused on Selling Drugstore Products
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the topic of the communication strategy of a brand specializing in the sale of drugstore products. The theoretical part describes marketing communication, communication with consumers, brand management, consumer behaviour and last but not least it specifies the drugstore market in the Czech Republic. Following the theoretical part, the practical section builds on these topics and expands the research by characterizing the Drogerie Pro Doma brand, its e-shop, and analyzing its current communication on social media. This section includes quantitative research conducted through a questionnaire survey and features a Porter's analysis and an analysis of competitive rivalry among drugstore retailers in the Zlín region. The final part of the thesis is the project section, which builds upon the previous two parts and presents a communication campaign proposal for the Drogerie Pro Doma brand. This campaign is designed based on the insights gathered throughout the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71704
dc.date.submitted 2025-04-07


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account