Komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie
Autor: Palčíková, Natálie
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie značky zaměřené na prodej drogerie. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, komunikaci se spotřebiteli, brand management, spotřebitelské chováním a v poslední řadě specifikuje trh s drogerií v České republice. Po teoretické části přichází praktická část, která navazuje na témata a rozšiřuje práci o charakteristiku značky Drogerie Pro Doma, jejího e-shopu a analyzuje dosavadní komunikaci na sociálních sítích. V této části je proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a vytvořena Porterova analýza a analýza konkurenční rivality prodejců drogerie ve Zlínském kraji. Závěrem práce je projektová část, která navazuje na předešlé dvě části práce a je zde navrhnuta komunikační kampaň pro značku Drogerie Pro Doma, která je postavena na základě zjištěných informací v celé diplomové práci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58820
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet