Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví |
| Author: |
Vondroušová, Adéla
|
| Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu tvorby marketingové strategie pro vlastní značku knihkupectví v kontextu českého knižního trhu. Cílem práce je identifikovat klíčové faktory úspěšného budování značky a navrhnout efektivní marketingovou strategii, která zohledňuje specifické potřeby a preference cílové skupiny. V teoretické části jsou prozkoumány teorie a metodiky týkající se brandingu, komunikace značky a její pozice na trhu. Praktická část se věnuje analýze konkurence, výzkumu preferencí čtenářů a konkrétnímu návrhu marketingového mixu a komunikačního plánu pro novou značku knihkupectví. Výsledky ukazují, že klíčovými faktory úspěchu jsou nejen kvalitní sortiment, ale i schopnost vytvářet komunitní prostor a diferencovat se od konkurence. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58832
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account