Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví
Author: Vondroušová, Adéla
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na analýzu tvorby marketingové strategie pro vlastní značku knihkupectví v kontextu českého knižního trhu. Cílem práce je identifikovat klíčové faktory úspěšného budování značky a navrhnout efektivní marketingovou strategii, která zohledňuje specifické potřeby a preference cílové skupiny. V teoretické části jsou prozkoumány teorie a metodiky týkající se brandingu, komunikace značky a její pozice na trhu. Praktická část se věnuje analýze konkurence, výzkumu preferencí čtenářů a konkrétnímu návrhu marketingového mixu a komunikačního plánu pro novou značku knihkupectví. Výsledky ukazují, že klíčovými faktory úspěchu jsou nejen kvalitní sortiment, ale i schopnost vytvářet komunitní prostor a diferencovat se od konkurence.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58832
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account