Vizuální identita značky oblečení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vizuální identita značky oblečení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vizuální identita značky oblečení
Autor: Lončík, Samuel
Vedoucí: Skácel, Václav
Abstrakt: Moja práca sa zaoberá vznikom a vývojom streetwearovej kultúry od jej vzniku v 80. rokoch 20. storočia v USA až po dnes. Skúma pôvod a následný dopad trendov, ako je oversized oblečenie, športové či pracovné odevy vznikajúce zo subkultúr hiphopovej a metalovej hudby, skateboardingu a streetartu. Taktiež sa venuje kľúčovým značkám, ktoré stáli pri vývoji tohto štýlu od jeho úplných začiatkov až po dnes a tak sa stali jeho neoddeliteľnou súčasťou, resp. nielen ikonami streetwearu, ale aj populárnej kultúry 20. storočia. Ako sa z lacného pracovného a športového, o veľkosť väčšieho oblečenia, stal pomocou umenia, hudby a života na ulici globálny fenomén? V práci sa taktiež venujem skúmaniu technológií výroby oblečenia a posunu jeho výrazu cez rôzne digitálne prostriedky. Venoval som sa výšivke a sieťotlači, ale aj 3D skenovaniu a tvorbe responzívnej webstránky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58847
Datum: 2024-11-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Digitální design
Studijní obor: Digitální design


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet