Prodej erotických a intimních pomůcek na Instagramu: strategie pro designérské studio Whoop-de-doo
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Prodej erotických a intimních pomůcek na Instagramu: strategie pro designérské studio Whoop-de-doo |
| Author: |
Kubcová, Kristina Marie
|
| Advisor: |
Banyar, Milan
|
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci českého výrobce intimních a erotických pomůcek Whoop?de?doo na sociální síti Instagram. Teoretická část práce popisuje klíčové principy marketingové komunikace na sociálních sítích, influencer marketing a specifika komunikace na Instagramu, zejména v kontextu legislativních a etických omezení týkajících se propagace erotických produktů. Dále je popsána problematika shadowbanu a regulace obsahu. Praktická část představuje značku Whoop?de?doo a následně ji porovnává s konkurenčními značkami z pohledu jejich aktivit na Instagramu. Je provedeno kvantitativní dotazníkové šetření, na jehož základě jsou zodpovězeny výzkumné otázky týkající se vnímání značky, bariér ke sledování či nákupu a preferencí cílové skupiny. Projektová část přichází s návrhem nové komunikační strategie značky na Instagramu. Kromě obsahového a vizuálního plánu zahrnuje i návrh spolupráce s influencery. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58858
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account