Marketingová komunikace společnosti Vilgain
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace společnosti Vilgain |
| Autor: |
Hrdličková, Klára
|
| Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti Vilgain. V teoretické části jsou představeny nástroje marketingových komunikací, rozdělené na klasické (reklama, podpora prodeje, online) a moderní (product placement, customizace) a jejich využití v oblasti potravinářství a zdravé výživy. Dále je v této části práce také popsán nákupní rozhodovací proces zákazníka, spotřebitelské chování a metodologie k výzkumu. Praktická část práce se soustředí na aplikaci těchto nástrojů ve společnosti Vilgain a jsou zde detailně popsány konkrétní příklady užívání. V rámci výzkumu je zkoumaná účinnost nástrojů a faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka. Výsledky ukazují, jak efektivní marketingová komunikace podporuje růst a povědomí o značce na trhu, a jaké nástroje jsou nejvíce účinné. Dále se také ukazuje to, co je pro zákazníky této společnosti klíčové při nákupním rozhodovacím procesu a jaké faktory je nejvíce ovlivňují. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58907
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet