Marketingová komunikace společnosti Vilgain

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti Vilgain

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace společnosti Vilgain
Autor: Hrdličková, Klára
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti Vilgain. V teoretické části jsou představeny nástroje marketingových komunikací, rozdělené na klasické (reklama, podpora prodeje, online) a moderní (product placement, customizace) a jejich využití v oblasti potravinářství a zdravé výživy. Dále je v této části práce také popsán nákupní rozhodovací proces zákazníka, spotřebitelské chování a metodologie k výzkumu. Praktická část práce se soustředí na aplikaci těchto nástrojů ve společnosti Vilgain a jsou zde detailně popsány konkrétní příklady užívání. V rámci výzkumu je zkoumaná účinnost nástrojů a faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka. Výsledky ukazují, jak efektivní marketingová komunikace podporuje růst a povědomí o značce na trhu, a jaké nástroje jsou nejvíce účinné. Dále se také ukazuje to, co je pro zákazníky této společnosti klíčové při nákupním rozhodovacím procesu a jaké faktory je nejvíce ovlivňují.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58907
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet