Marketingová komunikace zaměřená na motivaci dobrovolníků v Klubu dětí a mládeže
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace zaměřená na motivaci dobrovolníků v Klubu dětí a mládeže |
| Autor: |
Hromková, Hana
|
| Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Klubu dětí a mládeže směrem k dobrovolníkům a jejím vlivem na jejich nábor a dlouhodobé setrvání v organizaci. Cílem práce je identifikovat, jaké faktory ovlivňují rozhodování dobrovolníků a jakým způsobem lze efektivně využít marketingovou komunikaci k jejich motivaci a udržení. Teoretická část se věnuje dobrovolnictví, marketingové komunikaci v neziskovém sektoru a motivaci dobrovolníků. Praktická část využívá kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů s dobrovolníky, které poskytují vhled do jejich zkušeností a očekávání. Na základě výsledků jsou formulována doporučení ke zlepšení informovanosti, zpětné vazby a celkové podpory dobrovolníků. Závěry práce mohou být přínosné nejen pro Klub dětí a mládeže, ale i pro další neziskové organizace pracující s dobrovolníky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58908
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet