Marketingová komunikace zaměřená na motivaci dobrovolníků v Klubu dětí a mládeže

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace zaměřená na motivaci dobrovolníků v Klubu dětí a mládeže

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace zaměřená na motivaci dobrovolníků v Klubu dětí a mládeže
Autor: Hromková, Hana
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Klubu dětí a mládeže směrem k dobrovolníkům a jejím vlivem na jejich nábor a dlouhodobé setrvání v organizaci. Cílem práce je identifikovat, jaké faktory ovlivňují rozhodování dobrovolníků a jakým způsobem lze efektivně využít marketingovou komunikaci k jejich motivaci a udržení. Teoretická část se věnuje dobrovolnictví, marketingové komunikaci v neziskovém sektoru a motivaci dobrovolníků. Praktická část využívá kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů s dobrovolníky, které poskytují vhled do jejich zkušeností a očekávání. Na základě výsledků jsou formulována doporučení ke zlepšení informovanosti, zpětné vazby a celkové podpory dobrovolníků. Závěry práce mohou být přínosné nejen pro Klub dětí a mládeže, ale i pro další neziskové organizace pracující s dobrovolníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58908
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet