Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín
Author: Ivanova, Elina
Advisor: Gamalová, Kamila
Abstract: Bakalářská práce je věnována tradičním a novým nástrojům marketingové komunikace hokejového klubu RI Okna Berani Zlín a jejich účinnosti. V rámci teoretické části jsou vymezeny hlavní definice nástrojů marketingové komunikace ve sportovním odvětví, které jsou popsány na základě odborné literatury. Teoretickou část uzavírá metodika práce a výzkumné otázky. Praktická část představuje organizaci RI Okna Berani Zlín, dále uvádí analýzu využívaných nástrojů marketingové komunikace a výsledky samotného výzkumu. Na základě těchto výsledků jsou pak navrženy doporučení pro zlepšení komunikace klubu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58910
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account