Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín |
| Author: |
Ivanova, Elina
|
| Advisor: |
Gamalová, Kamila
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je věnována tradičním a novým nástrojům marketingové komunikace hokejového klubu RI Okna Berani Zlín a jejich účinnosti. V rámci teoretické části jsou vymezeny hlavní definice nástrojů marketingové komunikace ve sportovním odvětví, které jsou popsány na základě odborné literatury. Teoretickou část uzavírá metodika práce a výzkumné otázky. Praktická část představuje organizaci RI Okna Berani Zlín, dále uvádí analýzu využívaných nástrojů marketingové komunikace a výsledky samotného výzkumu. Na základě těchto výsledků jsou pak navrženy doporučení pro zlepšení komunikace klubu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58910
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account